Získajte kontakt na úspech

NÁŠ TIP

Autor : John Timperley


Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia. Zvyknú mať problémy pri nadväzovaní kontaktov s potencionálnymi obchodnými partnermi, rozvíjaní vzájomného vzťahu tak, aby bol pre obe strany prínosom po stránke obchodnej i ľudskej, a pri budovaní siete kontaktov, ktoré im pomôžu pri dosahovaní vytýčených cieľov či riešení problémov.
Táto kniha vás naučí, ako:
- sa predstaviť tak, aby ste vzbudili záujem a zanechali silný dojem
čo najlepšie využiť svoju vizitku ako komunikačný nástroj
- elegantne zmeniť spoločenský rozhovor na obchodnú diskusiu
úspešne nadviazať na prvý kontakt a ďalej pokračovať v budovaní vzťahu
- využívať svoju databázu kontaktov na získavanie odporúčaní, nových klientov a zákaziek
- komunikovať efektívne a presvedčivo v písomnom styku, po telefóne, pri osobnom stretnutí, či prezentácii
- byť skvelým hostiteľom, ktorý pozná nepísané zásady biznis etikety a mnoho ďalších komunikačných zručností.

Vydavateľstvo : Eastone Books

EAN 9788081091445 

ISBN 978-80-8109-144-5 

Rozmery 145 × 207 mm

Termín vydania 1.1.2011

Počet strán 208

Väzba brožovaná

Odosielame do 48 hodín

10,99
Please select variants first

O autorovi

John Timperley je marketingový riaditeľ v najväčšej svetovej spoločnosti poskytujúcej profesionálne služby PricewaterhouseCoopers. Pravidelne prednáša, prezentuje, vytvára a dodáva programy predaja, rozvoja podnikania a starostlivosti o klientov. Je autorom kníh Barefoot on Broken Glass - päť tajomstiev úspechu vo výrazne sa meniacom obchodnom svete a medzinárodného bestselleru "Získajte kontakt na úspech".

John, ktorý je teraz aj riaditeľom pre výsledky spoločnosti, pomáha klientom získavať významné úlohy prostredníctvom praktickej podpory s ich návrhmi a vytváraním procesov rozvoja podnikania. Má viac ako 15 ročné skúseností v poskytovaní poradenstva spoločnostiam na úrovni predstavenstva a vrcholového manažmentu. Pred príchodom do spoločnosti PricewaterhouseCoopers bol výkonným riaditeľom britskej pobočky medzinárodného marketingového poradenstva.