Vplyv

BESTSELLER

Autor : Robert B. Cialdini

Psychológia presviedčania

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú "zbraň vplyvu" - princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.

Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak - ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola
preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.

Vydavateľstvo Eastone Books

EAN 9788081092596

ISBN 978-80-8109-259-6 

Rozmery 155 × 225 mm 

Termín vydania 1.10.2014

Počet strán 280

Väzba brožovaná

Odosielame ihneď


13,99
Please select variants first

Naša recenzia

Kniha poskytuje náhľad do psychológie presviedčania. Autor v nej prezentuje 6 základných faktorov, ktoré ovplyvňujú naše rozhodovanie. Na základe týchto zistení a na základe výskumov kniha poskytuje pomerne obšírny pohľad na to, ako sa v rôznych situáciách rozhodujeme, ako konáme a prečo niekedy nakupujeme veci, ktoré nepotrebujeme.

Mnohé zo spomenutých metód sú pomerne známe, avšak ich odhalenie môže byť pre nás veľmi ťažké. Často robíme rozhodnutia impulzívne a potom ich ľutujeme. Oceňujem, že na konci každej kapitoly je stručne vysvetlené, ako odhaliť akúkoľvek formu manipulácie a ako na ňu reagovať.

Zaujala ma najmä kapitola o sociálnom dôkaze. Výskumy ukazujú, aký vplyv majú na naše nákupné správanie druhí ľudia. Určite ste videli Maroša Kramára v bielom plášti na billboardoch, ako predáva matrace. Konečne som pochopil, aký má táto reklama zmysel. V ľudskom rozhodovaní stačí na rozhodnutie nie to, či je niekto doktor, ale stačí len to, že doktora hrá v seriáli..

A vedeli ste, že pokiaľ sa nachádzate v život ohrozujúcej situácií a na rušnom mieste, nemali by ste žiadať o pomoc všetkých? Ale si vybrať len jedného človeka a s ním priamo komunikovať? Ak by bola toto jediná vec z knihy, ktorú by som si mal zobrať, tak som rád, že som ju čítal.

Knihu by som odporučil najmä obchodným zástupcom a predajcom. Spolu s knihou 50 tajomstiev presviedčania môže vytvoriť veľmi údernú dvojicu pri zvýšení vašich predajov.

Obľúbený citát "Všetko by malo byť tak jednoduché, ako len môže, ale nie jednoduchšie."

Recenziu spracoval : Rasťo

O autorovi

Robert B. Cialdini strávil väčšinu svojho života skúmaním toho, prečo ľudia hovoria áno na naše požiadavky. Výsledky týchto výsledkov mu priniesli okrem celosvetového uznania aj prvé priečky v rebríčkoch predajnosti magazínu New York Times.

Robert je taktiež celosvetovo uznávaným odborníkom na vplyv a ako ho preniesť eticky do života. Zaujímavosťou je, že robil poradcu Barrackovi Obamovi v jeho kampani na prezidenta USA v roku 2012. Vo svojich knihách prináša čitateľom, ako preniesť výsledky vedeckého výskumu do praxe.

Okrem iného patrí k emeritným profesorom na Arizonskej univerzite a je držiteľom čestných titulov mnohých významných svetových univerzít. V roku 2018 bol uvedený do Americkej akadémie umenia a vied, čo patrí k najprestížnejším oceneniam pre vedcov a umelcov v USA.

Z jeho kníh sa predalo viac ako 5 miliónov výtlačkov a boli preložené do 41 svetových jazykov. Patrí aj medzi špičku v oblasti firemného poradenstva, kde sú jeho klientmi nadnárodné spoločnosti, ako napríklad Google, Microsoft, alebo Coca Cola.

Oficiálna webstránka : www.robertcialdinibf.com