Trendológia

BESTSELLER

Autor : William Higham

Ako rozpoznať a predpovedať budúce trendy v správaní zákazníkov

Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na svetové trhy. William Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia je prehľadný a systematicky koncipovaný sprievodca, ktorý pomáha poznatky zo skúmania trendov (toho, čo konečný spotrebiteľ ešte len bude chcieť) pretaviť do získania konkurenčnej výhody a zisku.
Kniha je rozdelená na dve časti: trendy a trend marketing. V prvej časti sa autor zaoberá tým, čo sú trendy, prečo sú dôležité, ako sa rodia, ako môžu ovplyvniť každý výrobný sektor či spotrebiteľský segment a ako predvídanie trendov môže firme priniesť ďalšie obchodné príležitosti či rozšíriť jej pole pôsobnosti.
V druhej časti Trendológie autor navrhuje rámec pre "trend marketing". Tento pojem vysvetľuje ako postupný proces úspešnej implementácie trendov do obchodnej stratégie.
Trendológia ukazuje čitateľovi, ako:
- sa dajú trendy spozorovať skôr, než sa stanú súčasťou prevládajúceho prúdu, ako ich objaviť v nočných kluboch či štatistikách, sledovaných skupinách či na online fórach;
- trendy predvídať a odhadnúť ich ďalší vývoj,
- zistiť, či, ako a kedy trendy ovplyvnia biznis a zákazníkov,
- najefektívnejšie trendy využiť v prospech biznisu,
- využiť pozitívne vplyvy trendov a vyhnúť sa negatívnym;
- ako o dôležitosti trendov presvedčiť ostatných a ich skúmanie zaviesť ako politiku podniku,
- a ako využiť trendy na celkové zlepšenie obchodnej stratégie či marketingu.

Vydavateľstvo : Eastone Books

EAN 9788081091469 

ISBN 978-80-8109-146-9 

Rozmery 155 × 225 mm 

Termín vydania 1.10.2010

Počet strán 288

Pevná s prebalom

Odosielame do 48 hodín

18,99
Please select variants first

O autorovi

William Higham je svetovou autoritou v oblasti budúceho vývoja spotrebiteľského správania. Pomáha organizáciám pochopiť, ako budúci spotrebitelia budú myslieť, cítiť, správať sa a ako môžu z toho mať úžitok vo svojom podnikaní. William vytvára správy o spotrebiteľských stratégiách, vedie semináre o plánovaní riadenia a inováciách a prezentuje trendy spotrebiteľského správania.

Počiatočné skúsenosti so spotrebiteľmi v zábavnom priemysle získal v 90. rokoch. Začal v marketingovej komunikácii v spoločnosti Sony Music, kde pracoval pre Michaela Jacksona, Motorhead a Alice Cooper. Neskôr pracoval ako marketingový manažér v spoločnosti Virgin & Universal, kde viedol kampane pre The Rolling Stones, The Cure, Meat Loaf, Verve, XTC a Smashing Pumpkins.

William prednášal na konferenciách a interných udalostiach pre rôzne značky, médiá a priemyselné subjekty.Napísal jednu z vôbec prvých príručiek pre predpovede spotrebiteľských trendov: "The Next Big Thing: Spotting & Forecasting Consumer Trends For Profit" (Kogan Page, 2009), ktorá bola preložená do štyroch jazykov. Williamov "interaktívny kokteil" najmodernejšieho výskumu zaručuje maximálne zapojenie publika, kde mieša vhľad, inšpiráciu a informácie spôsobom, ktorý u publika vždy zanechá nezabudnuteľný pocit a inšpiráciu.