Stručný sprievodca - Podcasting

Autor : Mark Harnett


Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, osoby, produktu či myšlienky a pomôcť im získať nielen vizuálnu identitu, ale aj hlas.
Dozviete sa, ako: o napísať text tak, aby bol vhodný "pre uši" o oslovovať rôzne demografické skupiny, ku ktorým ste v minulosti nemali prístup, o prilákať na vašu webovú stránku nových potenciálnych zákazníkov alebo klientov.
Kniha obsahuje tiež množstvo dôležitých technických informácií, nevyhnutných pre vytvorenie, úpravu a nahrávanie podcastu. Jediné, čo okrem nich budete na začiatku potrebovať, je troška fantázie a predstavivosti. A ak vám nič nenapadá, nezúfajte, naše prípadové štúdie z reálneho života vás určite inšpirujú.

Vydavateľstvo Eastone Books

EAN 9788081091667

ISBN 978-80-8109-166-7

Rozmery 130 × 195 mm 

Termín vydania 1.5.2011

Počet strán 144

Väzba brožovaná

Odosielame do 48 hodín

7,99
Please select variants first

O autorovi

Mark Harnett zohral kľúčové úlohy pri budovaní a rozvoji internetových firiem a marketingových kampaní vo vyhľadávaní pre množstvo internetových start-upov a malých firiem. Taktiež vytvoril a uviedol na trh úspešné online reklamy a produkty na generovanie návštevnosti na stránkach Vicinity, Move.com, Loopnet a Experian MetaReward. Je riaditeľom spoločnosti Drak Marketing, kde poskytuje firmám poradenstvo v oblasti marketingu vo vyhľadávaní a stratégií získavania zákazníkov. Ako sám vraví, v biznise urobil množstvo chýb a práve na nich staval svoju úspešnú kariéru. Pracuje ako riaditeľ spoločnosti Drak marketing, ktorá poskytuje svoje služby nadnárodným spoločnostiam pôsobiacim predovšetkým v oblasti spotrebného tovaru. Jeho foto je ilustračné.