Rozumnejšie, rýchlejšie, lepšie

NÁŠ TIP

Autor : Charles Duhigg

Charles Duhigg, rovnako ako v Sile zvyku, spája najnovšie vedecké výskumy, hĺbkovú investigatívu a komplexné príbehy do jasnejších, ľudskejších úvah o tom, ako dospieť k produktivite. Závažnú spoločenskú diskusiu sa mu podarilo postaviť do nového svetla: produktivita nie je len otázkou každodennej rutiny a zoznamov úloh. Je výsledkom nazerania na život ako na rad rozhodnutí a pochopenia toho, že máme moc nad svojím vnímaním sveta.

Autor je nositeľ Pulitzerovej ceny a prekvapil už svojou prvou knižnou publikáciou Sila zvyku, ktorá sa podľa hodnotení The Wall Street Journal a Financial Times stala najlepšou knihou roka 2012. Aj v ďalšej publikácii Rozumnejšie, rýchlejšie, lepšie zopakoval svoj nevšedný úspech. Vychádza z najnovších zistení neurológov, psychológov či behaviorálnych ekonómov, ako aj zo skúseností vrcholových manažérov, reformátorov vzdelávania, najvyšších generálov, pilotov či autorov broadwayských muzikálov. Vďaka mimoriadne dôkladnej práci so zdrojmi kniha objasňuje, že najproduktívnejší ľudia, spoločnosti a organizácie sa nevyznačujú len iným správaním.

Aj na svet a vlastné rozhodnutia sa dívajú celkom ináč než ostatní.

Rozumnejšie, rýchlejšie, lepšie objasňuje základnú koncepciu produktivity od motivácie až po odvážne vízie a rozhodnutia a odkrýva tajomstvo plodnejšieho života a úspešnejšieho podnikania.

Vyd. značka: Tatran
Počet strán: 272
Väzba: Knihy viazané
Rok vydania: 2017
Poradie vydania: 1.
Rozmer: 153 x 235 x 25 mm
Hmotnosť: 486 g
ISBN: 978-80-222-0862-8
EAN: 9788022208628 

Odosielame ihneď

6,00 14,90
Please select variants first

Naša recenzia

Kniha určená najmä pre manažérov, alebo ľudí, ktorí vedú tím ľudí. Autor v nej analyzuje najmä správanie tímov a jednotlivcov v určitých kritických situáciách. Sleduje, ako sa postojom a zmenami riadiacich pracovníkov mení aj správanie sa ľudí. Uvádza príklady, kedy a akými metódami sa začali diať v organizáciách veľké zmeny. Ako napríklad sa stala z jednej z najhorších pobočiek výrobcu automobilov jedna z najúspešnejších tovární Toyoty.

Vyzdvihuje dôležitosť známeho systému SMART a dokazuje, ako je ho možné ešte vylepšiť. Zdôrazňuje a rozoberá v knihe dôležité vlastnosti ako sú sústredenosť, cieľavedomosť a dôležitosť vedenia ľudí. 

Recenziu spracoval : Rasťo

O autorovi

Charles Duhigg je americký spisovateľ a novinár. V minulosti pracoval ako novinár pre New York Times, v súčasnosti pracuje ako prispievateľ vo svojej vlastnej rubrike s názvom iEconomy, v ktorej sa zaoberá fenoménom Apple.

Jeho diela sú zamerané na to, ako zvyky formujú náš osobný život, spoločnosť a prácu. Vyštudoval Harvardskú univerzitu a predtým ako sa stal novinárom a spisovateľom prešiel rôznymi zamestnaniami. Jeho prvým ozajstným zamestnaním po škole bol poslíček na bicykli.

V súčasnosti je aktívny aj v prednášaní na prestížnych amerických univerzitách a taktiež poskytuje svoje služby firemnej klientele. Zameriava sa najmä na produktivitu nielen v pracovnom, ale aj v osobnom živote.

Oficiálna webstránka : www.charlesduhigg.com

Všetky knihy v našej ponuke od Charles Duhigg :