Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Autor : David Meerman Scott

Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou "učebnicou" pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

Vydavateľstvo Eastone Books

EAN 9788081092701

ISBN 978-80-8109-270-1 

Rozmery 155 × 225 mm 

Termín vydania 21.4.2015

Počet strán 264

Väzba tvrdá s prebalom

Odosielame ihneď

18,99
Please select variants first

O autorovi

David Meerman Scott je marketingový stratég, autor, podnikateľ, investor a poradca, ktorý pomáha rozvíjajúcim sa spoločnostiam. Za úspechom spoločností podľa neho 3 základné prvky : "Vášeň, prepojenie a intenzita." Je autorom 14 kníh, z ktorých štyri sa stali medzinárodnými bestsellermi.

Jeho život je vskutku zaujímavý. Napríklad jeho známou záľubou je zbieranie artefaktov na tému Apollo 15, bol jedným z prvých mužských modelov, ktorý pracovali v Japonsku a svoje prednášky si naplno užíva. V krajine, v ktorej svoju prednášku organizuje, sa vždy naplno snaží využiť každú voľnú chvíľu návštevou rôznych lokálnych atrakcií.

Je aj známym enviromentalistickým aktivistom, kde sa venuje najmä ochrane a záchrane dažďových pralesov. Svoje meno Meerman začal používať v roku 1999, nakoľko v USA je meno Scott veľmi rozšírené a často si ho mýlili s inými známymi Davidami Scottmi. Je veľkým fanúšikom koncertov. Ako uvádza na svojom webe, zúčastnil sa doteraz na 708 živých koncertoch a vystúpenie "Grateful dead" navštívil už 75 krát.

Oficiálna webstránka : www.davidmeermanscott.com