Nápad za milión

BESTSELLER

Autori : Chip Heath, Dan Heath

Prečo sa niektoré nápady uchytia, kým iné rýchlo zaniknú

Vydavateľstvo : Eastone Books

Kategórie : Práca 

Kniha Nápad za milión, v origináli Made To Stick, sa okamžite po svojom vydaní v roku 2007 umiestnila na prvých miestach knižných rebríčkov The New York Times a Business Week, v rebríčku 100 najobľúbenejších titulov Amazonu obsadila 26. priečku a vyhlásili ju za najlepšiu knihu roka 2007 v kategórii "Business Books". Bola preložená do mnohých jazykov a stále patrí k obľúbeným titulom manažérov pôsobiacich vo sférach obchodu, reklamy, neziskových organizácií a mnohých iných, kde je dôležité prezentovať nápady tak, aby sa úspešne zrealizovali.

  • EAN 9788081093388
  • ISBN 978-80-8109-338-8 
  • Rozmery 155 × 225 mm 
  • Termín vydania 5.9.2017
  • Odosielame ihneď
9,89 € 12,99 €
Please select variants first

Naša recenzia

Táto kniha je založená výhradne na vedeckých poznatkoch bratov Heathovcov. Zaradil by som ju ako knihu, ktorú by si mal prečítať každý začínajúci podnikateľ. Obsahuje cenné rady dokázané na mnohých príkladoch z bežného života.

Kniha obsahuje šesť základných faktorov akejsi chytľavosti, alebo "lepkavosti" nápadu, prípadne produktu. Týchto šesť faktorov je analyzovaných veľmi podrobne a oceňujem snahu autorov o zjednodušenie každej z častí tak, ako to len bolo(zrejme) možné.

Tak, ako v mnohých knihách som sa aj v tejto dozvedel množstvo praktických vecí nielen z tematiky, ktorej je kniha venovaná, napríklad, ako pripraviť rehydratačný roztok, keď má Vaše dieťa hnačku :-). To je na knihách fascinujúce, že v nich často objavíte veci, nad ktorými, keď sa zamyslíte, sú do bežného života rovnako prínosné, ako obsah knihy, aj keď s ňou nijako moc nesúvisia.

Ale späť ku knihe. Na konci každej kapitoly ponúkajú autori jednoduché cvičenia a názorné ukážky z praxe, aby čo najlepšie priblížili problematiku a uistili sa, že čitateľ správne pochopil podstatu tej danej kapitoly. Keď už sme pri téme komunikácie autor - čitateľ, v knihe autor zámerne podáva námety sa na zamyslenie, čím čitateľa aktívne vťahuje do práce s knihou. Ako väčšina kníh s motivačnou tematikou, aj táto ponúka zhrnutie nadobudnutých poznatkov v prehľadnej forme na konci knihy.

Túto knihu, ako som už písal odporúčam začínajúcim podnikateľom, ako návod na odhalenie, prípadne zapracovanie jednotlivých faktorov úspešnosti do svojich produktov, alebo služieb. Túto knihu by som taktiež odporučil marketingovým pracovníkom, ktorí v nej nájdu možné nápady na to, aby sa nimi propagované produkty stali "lepkavejšími" pre zákazníkov.

Obľúbený citát : "Trochu tajomna robí divy"

Kniha v obraze "Nápad za milión"

Netradičný darček, alebo možnosť, ako mať myšlienky z tejto knihy stále na očiach a tým podporiť ich používanie v každodennom živote.

Kniha v obraze, alebo po našom "Bookture". Obraz zachytáva myšlienky z knihy "Nápad za milión" od bratov Heathovcov.

Keďže vracať sa stále ku knihe nie je príliš komfortný spôsob, ako si stále pripomínať jej posolstvo, tak sme pre Vás pripravili obraz, v ktorom budete mať vybrané myšlienky z tejto knihy vždy na očiach ...

Viac tu.