Imitátori

Autor : Oded Shenkar

Ako šikovné firmy využívajú imitáciu na získanie strategickej výhody


Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním? Kopírovaním alebo dôsledným napodobňovaním modelov, služieb či produktov, ktoré už existujú? Kniha Imitátori vás presvedčí, že je to možné, dokonca až nevyhnutné, ak si chcete udržať konkurenčnú výhodu či preraziť na trhu. Dôležité je však podrobiť každý preberaný model dôkladnej analýze a imitáciu do posledného detailu naplánovať a premyslieť.
Autor na konkrétnych príkladoch firiem ako Southwest Airlines, Apple, IBM, Dell či K-Mart opisuje, na čo všetko je potrebné pri imitovaní myslieť, akých chýb sa vyvarovať, aby kópia bola rovnako úspešná ako originál, ak nie ešte lepšia. Lebo imitovať úspešne je umenie.

Vydavateľstvo Eastone Books

EAN 9788081091643

ISBN 978-80-8109-164-3 

Rozmery 140 × 210 mm 

Termín vydania 1.3.2011

Počet strán 184

Väzba pevná s prebalom

Odosielame do 48 hodín

15,99
Please select variants first

O autorovi

Oded Shenkar získal titul profesora v odbore východoázijských (čínskych) štúdií a sociológie na Hebrejskej univerzite v Jeruzaleme a doktorát z Kolumbijskej univerzity. Je predsedom Ford Motor Company v odbore globálneho riadenia podniku a profesorom riadenia a ľudských zdrojov na Fisher College of Business na Ohio State University. Profesor Shenkar bol vedúcim hosťujúcim na University of Cambridge a učil na Čínskej univerzite v Hongkongu vedu a technológiu, Pekinskej univerzite, Univerzite medzinárodného obchodu a ekonomiky (Peking) a na Medzinárodnej Japonskej univerzite.

Profesor Shenkar publikoval viac ako sto odborných článkov v popredných časopisoch, ako sú The Academy of Management Review, Academy of Management Journal, Journal of Applied Psychology, Human Relations a Journal of International Business Studies. Jeho práce boli citované v mnohých prestížnych médiách ako napríklad The Wall Street Journal, New York Times, Financial Times, Los Angeles Times, USA Today, Chicago Tribune, Washington Post, Boston Globe a Daily Mail (UK).

Bol poradcom pre významné spoločnosti (napr. Battelle, Citigroup, Diamond Power International, Discern, Ford Motor, Geely / Volvo, Netafim, OEConnection, PIC, Shepherd Coloring, Wal-Mart Stores, Zeraim Gdera / Syngenta), vládne agentúry (napr. US Postal Service), medzinárodné inštitúcie (napr. MOP) a univerzity (napr. UIBE) na celom svete. Pravidelne vystupuje pred americko-čínskou hodnotiacou komisiou pre ekonomiku a bezpečnosť a je spolupracovníkom Akadémie medzinárodného obchodu.