Fialová krava

BESTSELLER

Ako byť výnimočný v marketingu aj v podnikaní

Autor : Seth Godin 

Vydavateľstvo : Eastone Books

Kategórie : Práca

Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu a začnite robiť marketing originálnym spôsobom, presahujúcim hranice tradičných 5 P. V knihe Fialová krava nájdete množstvo inšpirácie a inovatívnych myšlienok, ktoré vám pomôžu zmeniť tradičné marketingové myslenie, vyniknúť a získať 3 P zákazníkov - pozornosť, priazeň a v konečnom dôsledku aj ich peniaze. Autor Seth Godin je uznávaným odborníkom v oblasti marketingu a autorom trinástich kníh, z ktorých sa každá jedna stala medzinárodným bestsellerom. V súčasnosti je považovaný za najvplyvnejšieho blogera na tému biznisu a jeho blog patrí medzi dvadsaťpäť najčítanejších na svete.

  • ISBN 978-80-8109-187-2
  • Rok vydania 2011
  • Jazyk Slovenský jazyk
  • Počet strán 160
  • Väzba brožovaná
  • Hmotnosť 158 g
  • Rozmer 130 x 195 x 12
  • Odosielame ihneď
5,99 €
Please select variants first

Naša recenzia

Keď som bral do rúk túto knihu, tak mi hneď napadla čokoláda Milka. Aj som pravdu povediac čakal, že to bude o nej. A vlastne aj bola, o Milkách po celom svete firiem, produktov, ktoré sú niečím odlišné, iné a zaujímavé. Autor, ako odborník na marketing v nej uvádza poznatky zo svojej mnohoročnej praxe. Princíp výnimočnosti uvádza na príklade fialovej kravy. Predstavte si, že na lúke sa pasie stádo kráv a jedna je fialová. Ktorú si všimnete? Na adresu ktorej kravy vyslovíte slovo aha, aká krava... 

Autor podáva pohľad na marketing ako niečo, čo prešlo výraznými zmenami. Že doba, kedy stačilo produkt umiestniť na televíznu obrazovku, prípadne odvysielať reklamu naň v rádiu, je už dávno preč. Svoje výskumy uplatnil v tejto zaujímavej knihe, ktorá aj keď bola vydaná pred 10 rokmi, je stále aktuálna a poznatky z nej je možné aplikovať na každom trhu.

Kniha poslúži nielen začínajúcim podnikateľom, ktorí ešte len svoje produkty plánujú, ale aj zabehnutým spoločnostiam ako odpoveď napríklad na klesajúce tržby, alebo prechod stálych zákazníkom ku konkurencií. Oceňujem, že autor v knihe uvádza mnohé príklady zo svojej praxe, aby autenticky priblížil čitateľom, na čom stoja základy fialovej kravy a ako túto stratégiu aplikovať v praxi. Fajn je aj to, že vo svojej knihe dal priestor svojim čitateľom, ktorí prispeli do tejto knihy skúsenosťami s firmami, ktoré sú fialovými kravami v ich okolí.

Obľúbený citát : "Nuda vedie vždy k neúspechu"

Odporúčame : Podnikatelia (aj začínajúci), manažéri, marketéri

Recenziu spracoval : Rasťo

BOOKTURE "Fialová krava"

Netradičný darček, alebo možnosť, ako mať myšlienky z tejto knihy stále na očiach a tým podporiť ich používanie v každodennom živote.

Kniha v obraze, alebo po našom "Bookture". Obraz zachytáva myšlienky z knihy "Fialová krava" od Setha Godina.

Keďže vracať sa stále ku knihe nie je príliš komfortný spôsob, ako si stále pripomínať jej posolstvo, tak sme pre Vás pripravili obraz, v ktorom budete mať vybrané myšlienky z tejto knihy vždy na očiach ...

Viac tu.