Fialová krava

BESTSELLER

Ako byť výnimočný v marketingu aj v podnikaní

Autor : Seth Godin 

Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu a začnite robiť marketing originálnym spôsobom, presahujúcim hranice tradičných 5 P. V knihe Fialová krava nájdete množstvo inšpirácie a inovatívnych myšlienok, ktoré vám pomôžu zmeniť tradičné marketingové myslenie, vyniknúť a získať 3 P zákazníkov - pozornosť, priazeň a v konečnom dôsledku aj ich peniaze. Autor Seth Godin je uznávaným odborníkom v oblasti marketingu a autorom trinástich kníh, z ktorých sa každá jedna stala medzinárodným bestsellerom. V súčasnosti je považovaný za najvplyvnejšieho blogera na tému biznisu a jeho blog patrí medzi dvadsaťpäť najčítanejších na svete.

Vydavateľ Eastone Books

ISBN 978-80-8109-187-2

Rok vydania 2011

Jazyk Slovenský jazyk

Počet strán 160

Väzba brožovaná

Hmotnosť 158 g

Rozmer 130 x 195 x 12

Odosielame ihneď

5,99
Please select variants first

Naša recenzia

Keď som bral do rúk túto knihu, tak mi hneď napadla čokoláda Milka. Aj som pravdu povediac čakal, že to bude o nej. A vlastne aj bola, o Milkách po celom svete firiem, produktov, ktoré sú niečím odlišné, iné a zaujímavé. Autor, ako odborník na marketing v nej uvádza poznatky zo svojej mnohoročnej praxe. Princíp výnimočnosti uvádza na príklade fialovej kravy. Predstavte si, že na lúke sa pasie stádo kráv a jedna je fialová. Ktorú si všimnete? Na adresu ktorej kravy vyslovíte slovo aha, aká krava... 

Autor podáva pohľad na marketing ako niečo, čo prešlo výraznými zmenami. Že doba, kedy stačilo produkt umiestniť na televíznu obrazovku, prípadne odvysielať reklamu naň v rádiu, je už dávno preč. Svoje výskumy uplatnil v tejto zaujímavej knihe, ktorá aj keď bola vydaná pred 10 rokmi, je stále aktuálna a poznatky z nej je možné aplikovať na každom trhu.

Kniha poslúži nielen začínajúcim podnikateľom, ktorí ešte len svoje produkty plánujú, ale aj zabehnutým spoločnostiam ako odpoveď napríklad na klesajúce tržby, alebo prechod stálych zákazníkom ku konkurencií. Oceňujem, že autor v knihe uvádza mnohé príklady zo svojej praxe, aby autenticky priblížil čitateľom, na čom stoja základy fialovej kravy a ako túto stratégiu aplikovať v praxi. Fajn je aj to, že vo svojej knihe dal priestor svojim čitateľom, ktorí prispeli do tejto knihy skúsenosťami s firmami, ktoré sú fialovými kravami v ich okolí.

Obľúbený citát : "Nuda vedie vždy k neúspechu"

Odporúčame : Podnikatelia (aj začínajúci), manažéri, marketéri

Recenziu spracoval : Rasťo

O autorovi

Seth Godin je autor, podnikateľ, pedagóg a predovšetkým známy rečník. Okrem založenia jedného z najpopulárnejších blogov na svete napísal 19 najpredávanejších kníh vrátane kníh "Fialová krava , Kmene a Čo robiť, keď ste na rade" (a vždy ste na rade ). Jeho najnovšia kniha "Toto je marketing" bola okamžite bestsellerom v krajinách po celom svete. Aj keď bol Seth známy svojím písaním a rozprávaním, založil aj dve spoločnosti, Squidoo a Yoyodyne (ktorú predal spoločnosti Yahoo!).

Sústredením sa na zlepšenie efektívnosti marketingu a vedenia ľudí, motivuje a inšpiruje nespočetné množstvo ľudí po celom svete. V roku 2013 bol Seth jedným z troch profesionálov zaradených do Siene slávy priameho marketingu. Napísal 19 kníh ktoré boli preložené do 35 svetových jazykov a jeho kurzy, alebo prednášky absolvovalo už viac ako 3 milióny ľudí po celom svete. Je taktiež aktívny na svojom blogu, na ktorom už má viac, ako 3500 príspevkov.

Oficiálna webstránka : www.sethgodin.com

Všetky knihy v našej ponuke od Setha Godina :