Chaotika

Autori : Philip Kotler, John A. Caslione

Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti. Toto je svet, ktorý pohltí nepripravených, ale odmení pripravených - silné spoločnosti, ktoré majú schopnosť rýchlo predvídať a efektívne spracovať možné hrozby.
Známi obchodní stratégovia Philip Kotler a John Caslione predstavujú v knihe Chaotika podnetný, hoci znepokojivý názor, že súčasné turbulentné časy nie sú odchýlkou, ale trvalou súčasťou našej doby. Ich inovatívny Systém manažmentu Chaotika je zameraný na minimalizovanie zraniteľnosti a využívanie príležitostí. Poskytuje praktické stratégie nielen na to, ako prežiť ekonomické výkyvy, ale ako počas nich dokonca rásť.

Názov Chaotika

Vydavateľstvo : Eastone Books

 EAN 9788081091148 

ISBN 978-80-8109-114-8 

Rozmery 140 × 210 mm 

Termín vydania 18.2.2010

Počet strán 180

Väzba pevná s prebalom

Odosielame do 48 hodín

15,99
Please select variants first

O autorovi

Philip Kotler je po celom svete známy ako "otec moderného marketingu". Vyše 50 rokov učil na Kellogg School of Management na Northwestern University. Kotlerova kniha Marketing Management je najviac používanou učebnicou marketingu na celom svete.

Philip Kotler je vynikajúcim profesorom medzinárodného marketingu SC Johnson na Škole manažmentu JL Kellogga. Bol ocenený ako jeden z popredných svetových marketingových mysliteľov. Magisterský titul z ekonómie (1953) získal na Chicagskej univerzite a titul Ph.D. titul v odbore ekonómia (1956) na Massachusetts Institute of Technology (MIT). Získal čestné tituly na 22 univerzitách vrátane Štokholmskej univerzity, Univerzity v Zürichu, Aténskej univerzity ekonómie a podnikania, Budapeštianskej školy ekonómie a administratívnych vied, Kracow School of Business and Economics, and DePaul University.

Je autorom viac ako stopäťdesiatich článkov a 80 kníh, medzi ktoré patria Princípy marketingu , Marketing pre hotelierstvo a cestovný ruch, Strategický marketing pre neziskové organizácie, Sociálny marketing, Marketingové miesta, Marketing národov, Konfrontácia kapitalizmu, Demokracia v úpadku a Podpora spoločného dobra. Jeho výskum zahŕňa strategický marketing, spotrebiteľský marketing, obchodný marketing, marketing profesionálnych služieb a e-marketing. Bol konzultantom v spoločnostiach IBM, General Electric, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola, Ford a ďalších. Viackrát prednášal v Taliansku, Švédsku, Číne, Japonsku, Indii, Indonézii, Austrálii, Mexiku, Brazílii, Čile a mnohých ďalších krajinách.

Oficiálna stránka: www.pkotler.org