Budget Cut

Novinka

Autori : Martin Woska, Jaro Zacko

Vydavateľstvo : Triad

Kategória : Marketing

4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.
Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).

  • EAN 9788097394103
  • ISBN 978-80-973941-0-3
  • Rok vydania 2021
  • Jazyk Slovenský jazyk
  • Počet strán 168
  • Väzba pevná
  • Hmotnosť 275 g
  • Rozmer 135 x 210 x 12 
  • Odosielame do 48 hodín
35,00 €