Ako uvažujú Larry Page a Sergey Brin

Autor : Richard L. Brandt


Larry Page a Sergey Brin - zakladatelia spoločnosti Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, ale tiež dravosti, nekompromisnosti a podľa niektorých aj arogancie. Ich spôsob vnímania internetu ovplyvnil životy stoviek miliónov ľudí na celej zemeguli. Vytvorili firmu, o ktorej sa mnohí domnievajú, že patrí medzi potenciálne najnebezpečnejšie na svete, pretože zhromažďuje nevídané množstvo údajov a informácií, ktoré využíva pre vlastný rozmach a prípadne by s nimi mohla aj obchodovať. Ale kde je pravda? Máme sa firmy Google báť, alebo ju podporovať? Dá sa idealizmus skombinovať s biznisom? Kto sú Brin a Page, čo ich motivuje a kam smeruje ich podnikanie? Kniha je pokusom o nachádzanie objektívnych odpovedí na tieto a mnohé ďalšie zaujímavé otázky.

Vydavateľstvo Eastone Books

EAN 9788081091407

ISBN 978-80-8109-140-7 

Rozmery 145 × 207 mm 

Termín vydania 1.9.2010

Odosielame do 48 hodín

10,99 €
Please select variants first