Ako pracujú maverici

Autor : William C. Taylor & Polly LeBarre

Prečo v biznise víťazia najoriginálnejšie myšlienky
Zoznámte sa s novátormi, ktorí dnes vytvárajú budúcnosť biznisu. Ich nezvyčajné nápady a prevratné stratégie sa môžu stať vaším podnikateľským plánom na dvadsiate prvé storočie. Ponúkajú lepší (a možno v budúcnosti jediný možný) spôsob, ako riadiť biznis a obstáť v konkurencii.
Biznis vo svojej tradičnej podobe je minulosťou. V odvetví za odvetvím stráca stará garda pôdu pod nohami a naopak firmy, ktoré kedysi považovali za čudákov, opovážlivcov a divoké karty - teda za maverikov - víria stojaté vody na trhu a zaznamenávajú výrazný úspech. A má to svoj dôvod: v tomto čase tvrdej konkurencie, obrovskej súťaživosti a neustálej inovácie je iba jeden spôsob, ako obstáť - zasadzovať sa za niečo, čo má hlbší zmysel.
To je poznatok, ktorý získate od firiem, manažérov a podnikateľov v knihe Ako pracujú maverici. Títo všetci v podnikaní víťazia vďaka zmenenému pohľadu na to, ako sa robí biznis. Našli nové a vzrušujúce odpovede na výzvy, ktorým čelia organizácie každej veľkosti a lídri v každej oblasti - ako formovať svoju stratégiu, ako prichádzať k novým nápadom, ako si vytvoriť lepší vzťah so zákazníkmi a ako podnietiť ľudí, aby dosahovali mimoriadne výsledky.
Kto sú títo maverici? Sú to nové divízie zavedených spoločností ako ING Group, samostatné jednotky fungujúce v rámci obrovských gigantov ako IBM či Procter&Gamble, populárni inovátori ako HBO a Pixar, spoločnosti s netradičným prístupom ako Southwest Airline či Goldcorp, malé a nonkonformné firmy ako Cranium a Craigslist či dravé high-tech spoločnosti typu TopCoder. Všetky tieto spoločnosti ponúkajú nové a zároveň fascinujúce prístupy, z ktorých si každý môže niečo odniesť pre vlastný biznis.
Ich úspech dokazuje, že:
• Ak ste iní, všetko je iné
• Zdieľané hodnoty sú dôležitejšie ako predajné hodnoty
• Spoločnosť s najbystrejšími zákazníkmi vyhráva
• Niekto nie je sám taký chytrý ako všetci dokopy
• Charakter je rovnako dôležitý ako diplom
• Skvelí lídri sa nikdy neprestanú učiť
Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj ka-riérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí pomôže rozmýšľať veľkorysejšie, mieriť vyššie a víťaziť presvedčivejšie.
WILLIAM C. TAYLOR je spoluzakladateľ a redaktor časopisu Fast Company. Počas jeho vedenia získal časopis početné ocenenia (vrátane dvoch cien National Magazine) a medzi manažérmi a podnikateľmi si získal zanietených stúpencov. Je autorom stĺpca "Under New Management" v New York Times a publikuje eseje a interview s CEO v Harvard Business Review. So svojou manželkou a dvomi dcérami žije vo Wellesley v Massachusetts.
POLLY LaBARRE strávila osem rokov ako šéfredaktorka Fast Company. Písala články o stratégii, tvorivosti a osobných úspechoch a bola jedným z usporiadateľov zhromaždení časopisu Real Time. Mala možnosť osloviť podnikateľskú verejnosť na celom svete a objavila sa v Good Morning America, CNBC a PBS's Nightly Business Report. Žije v New Yorku.

Autor William C. Taylor & Polly LeBarre 

Vydavateľstvo : Eastone Books

Názov Ako pracujú maverici 

EAN 9788089217878 

ISBN 978-80-89217-87-8 

Rozmery 155 × 225 mm 

Termín vydania 1.12.2008

Počet strán 288

Väzba pevná s prebalom

Odosielame do 48 hodín

18,22
Please select variants first

O autorovi

Bill Taylor je spisovateľ (píšuci pod pseudonymom William C. Taylor), uznávaný podnikateľ a priekopnícky mysliteľ, ktorý organizáciám a ich vedúcim predstaviteľom ukazuje, ako konkurovať, inovovať a vyhrávať - ​​v časoch rastu aj v čase krízy. Meno si získal ako spoluzakladateľ a zakladajúci redaktor Fast Company , jedného z najvplyvnejších časopisov posledných dvoch desaťročí. Spoločnosť Fast Company získala nespočetné množstvo ocenení, počnúc "Startup of the Year" až po "Magazine of the Year".najvyššie vyznamenanie vo svojom odbore. Svojou odbornosťou si tento magazín získal sledovanie medzi manažérmi a podnikateľmi po celom svete. Jeho redakčný úspech viedol k veľkému obchodnému úspechu. Spoločnosť, ktorá začala s požičiavaním kancelárskych priestorov na Harvardovom námestí, sa nakoniec predala za 340 miliónov dolárov - druhou najvyššou cenou za jeden časopis v histórií USA. Spoločnosť Fast Company nedávno oslávila svoje dvadsiate piate výročie a naďalej propaguje vynikajúce články o podnikaní.

Oficiálna webstránka : www.williamctaylor.com