William Higham

15.05.2021

William Higham je svetovou autoritou v oblasti budúceho vývoja spotrebiteľského správania. Pomáha organizáciám pochopiť, ako budúci spotrebitelia budú myslieť, cítiť, správať sa a ako môžu z toho mať úžitok vo svojom podnikaní. William vytvára správy o spotrebiteľských stratégiách, vedie semináre o plánovaní riadenia a inováciách a prezentuje trendy spotrebiteľského správania.

Počiatočné skúsenosti so spotrebiteľmi v zábavnom priemysle získal v 90. rokoch. Začal v marketingovej komunikácii v spoločnosti Sony Music, kde pracoval pre Michaela Jacksona, Motorhead a Alice Cooper. Neskôr pracoval ako marketingový manažér v spoločnosti Virgin & Universal, kde viedol kampane pre The Rolling Stones, The Cure, Meat Loaf, Verve, XTC a Smashing Pumpkins.

William prednášal na konferenciách a interných udalostiach pre rôzne značky, médiá a priemyselné subjekty.
Napísal jednu z vôbec prvých príručiek pre predpovede spotrebiteľských trendov: "The Next Big Thing: Spotting & Forecasting Consumer Trends For Profit" (Kogan Page, 2009), ktorá bola preložená do štyroch jazykov. Williamov "interaktívny kokteil" najmodernejšieho výskumu zaručuje maximálne zapojenie publika, kde mieša vhľad, inšpiráciu a informácie spôsobom, ktorý u publika vždy zanechá nezabudnuteľný pocit  a inšpiráciu.

Kategórie