Philip Kotler

16.05.2021

Philip Kotler je po celom svete známy ako "otec moderného marketingu". Vyše 50 rokov učil na Kellogg School of Management na Northwestern University. Kotlerova kniha Marketing Management je najviac používanou učebnicou marketingu na celom svete. 

Philip Kotler je vynikajúcim profesorom medzinárodného marketingu SC Johnson na Škole manažmentu JL Kellogga. Bol ocenený ako jeden z popredných svetových marketingových mysliteľov. Magisterský titul z ekonómie (1953) získal na Chicagskej univerzite a titul Ph.D. titul v odbore ekonómia (1956) na Massachusetts Institute of Technology (MIT). Získal čestné tituly na 22 univerzitách vrátane Štokholmskej univerzity, Univerzity v Zürichu, Aténskej univerzity ekonómie a podnikania, Budapeštianskej školy ekonómie a administratívnych vied, Kracow School of Business and Economics, and DePaul University.

Je autorom viac ako stopäťdesiatich článkov a 80 kníh, medzi ktoré patria Princípy marketingu , Marketing pre hotelierstvo a cestovný ruch, Strategický marketing pre neziskové organizácie, Sociálny marketing, Marketingové miesta, Marketing národov, Konfrontácia kapitalizmu, Demokracia v úpadku a Podpora spoločného dobra. Jeho výskum zahŕňa strategický marketing, spotrebiteľský marketing, obchodný marketing, marketing profesionálnych služieb a e-marketing. Bol konzultantom v spoločnostiach IBM, General Electric, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola, Ford a ďalších. Viackrát prednášal v Taliansku, Švédsku, Číne, Japonsku, Indii, Indonézii, Austrálii, Mexiku, Brazílii, Čile a mnohých ďalších krajinách.

Oficiálna stránka: www.pkotler.org

Kategórie