Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

25.09.2021

Kniha, ktorú zaraďujeme medzi Top 5 kníh, zameraných na obchod a podnikanie. Autor, pôsobiaci ako poradca mnohých známych spoločností v tejto knihe vykresľuje svoje skúsenosti so spoločnosťami, ktoré svojim inovatívnym prístupom menia svoje správanie voči meniacim sa požiadavkám trhov a zákazníkov. Do popredia všetkých tém vystupuje zmena v porovnaní nie príliš vzdialenou minulosťou, kedy stačilo na úspešný predaj vytvorenie webstránky a čo najširšia ponuka produktov. V knihe nájdete odpovede napríklad odpovede na to, ako sa mení vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, aká zmena nastala v ponímaní informačných tokov (že už má často zákazník často viac informácií ako predajca) a že celý nákupný proces už nie je založený na ponuke, ale na úplne  iných faktoroch, akými sú napríklad .... (to už si prečítate v knihe:-). Uznávame, aj my sme na niektoré vyjadrenia pozerali, ako bača do tuzexu a len experimentálne ich použili v praxi, či to skutočne funguje. A funguje. Musíme priznať, že aj napriek tomu, že sme na trhu pomerne nový, veľa vecí sme robili ako stará škola. Ale už sľubujeme, že nebudeme :-)

Ak Vás recenzia zaujala, knihu si môžete kúpiť tu.

Vydavateľstvo : Eastonebooks

Autor : David Meerman Scott

Instagram autora : @dmscott